loading...
اشتراک مطالب
sevda بازدید : 66 چهارشنبه 19 دی 1397 نظرات (0)

 

پس از مطلع شدن داوطلبان از نتایج اولیه آزمون دکتری 98 ، نوبت به انتخاب رشته برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه می رسد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به ایت صورت است که مجار شدگان دکتری آزاد می بایست در زمان تعیین شده از سوی این دانشگاه برای دریافت دفترچه انتخاب رشته و مشاهده کدرشته محل ها اقدام نمایند . انتخاب رشته دکتری آزاد به صورت کاملا الکترونیکی است . داوطلبانی که هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را پرداخت کردند ، بعد از ورود به سامانه انتخاب رشته می توانند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند . به دلیل اهمیت بالای نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 توصیه می کنم برای اطلاع کامل از این فرایند به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/web/articles/view/638/نحوه-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-98.html

 

sevda بازدید : 58 چهارشنبه 19 دی 1397 نظرات (0)

 

اکثریت داوطلبان دکتری 98 به این موضوع آگاهی دارند که این آزمون از دو مرحله تشکیل شده که یک مرحله آزمون کتبی و مرحله دوم مصاحبه دکتری است . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو داوطلبانی که در آزمون دکتری 98 شرکت کردند ، می توانند پس از مطالعه کارنامه دکتری و آگاهی از این که در چه دوره هایی مجاز به انتخاب رشته شدند و همچنین بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 اقدام به انتخاب رشته نمایند . داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری سراسری را دارند ، می توانند حداکثر 50 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته وارد کنند . هرساله داوطلبان بسیاری به دلیل نداشتن آگاهی کامل در خصوص نحوه انتخاب رشته دکتری سراسری 98 دچار اشتباهاتی شده و موفق به کسب حد نصاب قبولی نمی شوند . به دلیل اهمیت بالای نحوه انتخاب رشته دکتری 98 توصیه می کنم برای اطلاع کامل از این فرایند به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 



www.tahsilico.com/web/articles/view/637/نحوه-انتخاب-رشته-آزمون-دکتری-98.html

 

sevda بازدید : 59 چهارشنبه 19 دی 1397 نظرات (0)

 

در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 98 ، سهمیه های مختلفی از جمله سهمیه آزاد ، سهمیه 25 درصدی ایثارگران ، سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، سهمیه رزمندگان و سهمیه مربیان مشخص شده است . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو سهمیه های ایثارگران ، مربیان و رزمندگان جز سهمیه های خاص هستند که این سهمیه مستقیما روی تراز داوطلب تاثیر ندارد بلکه حدنصاب قبولی هر رشته محل را کاهش می دهد . سازمان سنجش هر ساله در دفترچه انتخاب رشته دکتری به شرح جزئیات تاثیر سهمیه ها بر انتخاب رشته دکتری می پردازد . برای اطلاع بیشتر از مورد مهم تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/web/articles/view/48/تاثیر-سهمیه-در-انتخاب-رشته-دکتری.html

 

sevda بازدید : 59 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد اقلید در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان اقلید و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد اقلید پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد اقلید دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 



www.tahsilico.com/blog/tech/view/540/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-اقلید-97---98.html

 

sevda بازدید : 88 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد استهبان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان استهبان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد استهبان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد استهبان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 



www.tahsilico.com/blog/tech/view/539/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-استهبان-97---98.html

 

sevda بازدید : 58 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما ارسنجان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ارسنجان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ارسنجان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ارسنجان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ارسنجان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ارسنجان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما ارسنجان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما ارسنجان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ارسنجان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/blog/tech/view/538/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-ارسنجان-97---98.html

 

sevda بازدید : 54 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد ارسنجان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ارسنجان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ارسنجان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد ارسنجان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ارسنجان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ارسنجان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارسنجان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد ارسنجان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ارسنجان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/blog/tech/view/537/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-ارسنجان-97---98.html

 

sevda بازدید : 54 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما آباده در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما آباده نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان آباده و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما آباده را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما آباده 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما آباده تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما آباده پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما آباده دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما آباده 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/blog/tech/view/536/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-آباده-97---98.html

 

sevda بازدید : 113 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد اقلید بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد اقلید از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد اقلید و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد اقلید می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/blog/tech/view/519/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-اقلید-.html

 

sevda بازدید : 276 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد استهبان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد استهبان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد استهبان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد استهبان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 


www.tahsilico.com/blog/tech/view/518/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-استهبان-.html

 

تعداد صفحات : 123

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 14,471
  • بازدید کلی : 72,404